16 jun 2011

Waar het forum al niet goed voor is.

Wat een uitvinding: internet.
Dankzij het forum kennis gemaakt met Raymond.

Een vlotte enthousiaste kerel die me telefonisch probeerde te helpen de storing van me Jaguar te verhelpen.
Samen wat dingen doorlopen en nagekeken en het was duidelijk dat de Jaguar al in geen tijden groot onderhoud heeft gehad:
  • Stuur is een beetje vaag en piepte met het sturen (wijst op verouderde olie in het stuurbekrachtings gedeelte)
  • Zwarte olie (olie met honingkleurig zijn, dus dat is al even niet meer ververst)

Vervolgens toch maar besloten om hem eerst ergens een grote beurt te geven.
Hee! Dat is handig, Raymond heeft een eigen garage!
Beetje promotie kan nooit kwaad dus hierbij: G&G Autoservice

Raymond had al op het forum laten zien dat ie er veel kennis van had, maar toen ik hem aan de telefoon had gesproken was het duidelijk.
Een techneut met een zwak voor Jaguar.

Zo gezegd zo gedaan...

Op 1 juni de auto weggebracht naar Raymond en mee gekeken wat hij allemaal had uitgevoerd.

Om het even kort samen te vatten: Hij heeft de storing verholpen in me auto waar de dealer weken naar heeft lopen zoeken en er niet uitkwam!
Het was een hele leerzame en gezellige dag!

Me auto kan nu eindelijk laten zien wat hij kan!!!
Dankjewel Raymond!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten