11 jul 2011

Melding van hogerop...

Ik rijd de Jaguar zowel prive als zakelijk.
Dit heb ik gedaan omdat ik via een goede regeling van me baas een eigen auto kan rijden met tankpas.

Alleen zit ik nu op opdracht die een stuk verder rijden is en zijn de benzine kosten uiteraard flink gestegen.
Dus nu moet ik dit zien op te lossen door middel van een mindere compensatie? of toch een gastank?

Beide opties zie ik niet zitten eerlijk gezegd, maar goed de derde optie is nog erger: Jaguar verkopen?!

En alsof dat al niet erg genoeg is om hier aan te moeten denken...
Me broer heeft de afgelopen tijd in de Jaguar gereden (met heel veel plezier) maar er zijn wel wat flinke krassen bijgekomen.

Zoals ik het nu kan beoordelen is dit niet door onkunde van me broer gebeurd.
Wel knap lullig, me broer voelde zich schuldig, maar goed gelukkig is het geen nieuwe ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten