20 jul 2011

Goed nieuws!

Net gebeld door de mensen van mijn rechtsbijstand verzekering.

Ik heb een zaak lopen tegen de ANWB/sleepbedrijf.
Ze geven me een grote kans van slagen omdat er veel bewijs materiaal (foto's) is en een rapport van de garage (G&G Autoservice).
Dit kan ik goed gebruiken na alle kosten.

Bijgesloten afbeelding

Wat is er gebeurd (voor de mensen die het niet gelezen hebben).

De Jaguar stond met stukken aan het koelwatersysteem en daarvoor had ik de ANWB gebeld.

Deze zijn op hun beurt langs kwamen om te kijken wat er aan de hand was.
Hij kan niet ter plekke gemaakt worden dus hij moet weggesleept worden.

Sleepdienst takelt hem omhoog aan de stuurstang en zet hem een paar straten verderop op een parkeerplaats.
De volgende dag ANWB gebeld of hij naar een garage gesleept kon worden aangezien het voorval op een zondag was gebeurd.
Maar omdat ik nog maar pas lid was had ik hier nog geen recht op.
Toch maar zelf naar de auto gegaan en de slang terug gemonteerd en zo naar de garage gereden.

Bijgesloten afbeelding

Tijdens het wegrijden merkte ik al iets aan me stuur.
Namelijk: Ik reed recht door maar mijn stuur stond als of ik een u-turn wilde maken naar links.
Ook tijdens bochten werd het link, hier was meer aan de hand...

Eenmaal aangekomen bij de garage bleek de stuurstang krom te zijn.



Dus ik ben wel een beetje blij dat hier eindelijk schot in zit!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten