5 aug 2011

GSM houder

Omdat me telefoon een weekje geleden is overleden (Palm Pre Plus) was het tijd voor een vervanger.
Nu heb ik een aantal jaar terug een Nokia E90 gehad.
Prima telefoon en erg "taai".

Die telefoon heb ik toen aan me broertje gegeven (aka gsm shredder), deze heeft hem 3 dagen in de sneeuw laten liggen. Toen terug gevonden en jawel gewoon werken.

Conclusie dat type telefoon wil ik weer in me bezit hebben.
Aantal dagen op Marktplaats gezocht en jawel prijs.

Maar die telefoon is van zo'n formaat dat je die niet even los op je console weg wilt leggen tijdens het rijden.
Dus maar op zoek gegaan naar een goede oplossing zonder het nodig is me Jaguar te beschadigen.

Zo gezegd, zo gedaan...

Bijgesloten Plaatje
Let niet op het dashboard hout achter het stuur deze moet ik nog opnieuw goed zetten, dit komt niet door de houder.

Bijgesloten Plaatje
Dankzij de breedte van de telefoon mis ik we liets aan blaaskracht.

Al met al een mooie oplossing die zelfs ik als onhandige harrie gewoon kan monteren!
Het zit goed vast en het voelt degelijk aan.
Alleen moet ik nog iets verzinnen op de stroom kabel.
Maar voorlopig stoort het me niet.

Ik kan dit systeem aanraden voor iedere die iets wil monteren in zijn auto zonder te boren/schroeven!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten